Dag 01 - Om mig

Jaa, vad finns de o säga.. Jag är en 15 årig tjej utan någon speciell stil :) bär sånt som är snyggt. Jag är ganska kort o liten. Bor lite utanför uppsala o går sista året i nian, äntligen! Har ingen aning om vad jag ska gå för gymnasie o kommen antagligen inte komma på något heller. Jag har ganska dåligt minne o brukar inte komma ihåg så mycket men jag är ändå ganska smart, trots att vissa idiotförklarar mig ;)

Jag gillar att umgås med dom vänner jag har och vi brukar oftast skratta väldigt mycket. De är väl nästan de enda jag gör på fritiden då jag inte har någon riktig hobby. Visst jag gillar att sjunga o fota men det är ju inget jag brinner för ;)



Jag gillar att vara galen o gör ibland endel galna saker :) Jag har även en ganska torr humor o skrattar åt minsta lilla, vilket jag själv tycker är irriterande ibland. Mer finns de väl egentligen inte att säga sååå.



"I used to be blond and stupid
But yes, I dye it dark
cus it makes you think I'm smart

I'm so ugly
but I wear all this make-up
cus it makes you think I'm cute

I'm so patethic
I'm vein and wicked, self-loving
and rediculously naive"


Stämmer ganska bra ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0